Hartford, Connecticut
1 comment
Not resolved

I sent you pictures of my problem.

I was double charged for a hoodie i never got.

Review about: Teechip Gildan Hoodie.

Reason of review: Problems with payment.

Had an Experience with Teechip?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
TeeChipRep
#1161628
Teechip Verified Representative

Hello,

I apologize for the inconvenience this has caused.That is certainly not the TeeChip standard we strive to provide.

Please send your name, your order number, and email address to escalations@teechip.com.

I will be more than happy to help resolve this for you.I look forward to hearing from you.

You May Also Like

Teechip - Tee shirts are not regular size Teechip "bought 3 tee shirts over $100 and the sizes can fit a teddy bear, I have tried to contact tee chip for a refund..." Read more Teechip 11X17 Poster Review Teechip "I bought an 11x17 poster for $40 from Teechip (Ooshirts). The image was low resolution to the point where it was blurry and pixelated. I took photos of it and..." Read more Teechip - Damaged Orders / No Customer Service Support Teechip "I ordered 4 coffee cups. See photos. Two cups came damaged. One cup broken and one cup has delamitation. Sent in request for help. They replied to submit pictures via..." Read more Teechip - Scandalous company stealing artists art and selling as their own Teechip "This company, and their sub companies, are repeatedly stealing my artwork. This involves taking 600px x 600px 72dpi web rips of my art and selling it as full print! Plus..." Read more Pronto Insurance - Pronto Sucks Pronto Insurance "Pronto Sucks they are playing games they are in hopes you will move on not collect money owed for damages.. They don't answer or return calls claims adjusters or supervisors..." Read more Verizon Wireless - Verizonwirelessons Verizon Wireless "Thank you for that information. As you have not been able to offer me a resolution, only trouble tickets and delays, I have asked AMERICAN Express to debit the amount..." Read more Atlanta Gas Light - Horrible customer service and even worse technicians. Atlanta Gas Light "As a gas south customer in Georgia for over 30 years, i requested my gas service to be suspended while I was at my vacation home in another state. Of..." Read more Bank Of America - BOA fails to protect customer from real fraud case Bank Of America "My credit card been phone scammed on April. I have all the evidence, police report. BUT: 1, BOA custermer service push you around in different departments, let you waiting, holding..." Read more