Manufacturer: Teechip Category: Hoodies Clear all filters (211 of 211 reviews match)
filters
manufacturer:
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
category:
I ordered a 2XL hoodie for a big, tall guy and spent over $40 for it.They claim to use the Gilden brand. Since I have ordered size 2XL Gildens hoodies in the past, I felt confident in this sizing. Well, I think they buy knock off Gildens from China because this...
Read more
TeeChipRep
TeeChipRep
Teechip Verified Representative

Hello, sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order.That is certainly not the level of service we strive to provide here at TeeChip.Please provid...

1.0
Product
Teechip Hoodie
#1004537
Thank-you for a great design on my hoodie.For the first time, Turning 60 isn't so bad. I ordered both the hoodie & mug. Now I proud to wear it . I hope that Tee chip will still more campaign on this same subject. I was impress with the ideal of where the subject is...
Read more
TeeChipRep
TeeChipRep
Teechip Verified Representative

Thank you for your kind words! At TeeChip we strive to provide exceptional service and a quality product. Happy to hear we have met this standard!

Product
Teechip Hoodie
I liked
  • Tee shirt idea
#1000162
Teechip - Holy Cow When Is This Going To End?
Teechip - Holy Cow When Is This Going To End?
) I have contacted a consumer aid service at a TV station for their help and I also filed a complaint with the BBB on-line because it is very difficult to get TeeChip to respond to any sort of messag. How these people stay in business is a mystery to me and I seriously...
Read more
sberrios
sberrios

I have a feeling these are terrorists getting our money by putting advertisements on Facebook to frame people, to support their violence and weapons. What else can you think o...

TeeChipRep
TeeChipRep
Teechip Verified Representative

Hello, sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order.That is certainly not the level of service we strive to provide here at TeeChip.Please provid...

1.0
Product
Teechip Hoodie
I didn't like
  • Apparently do not care about their customers
  • Hard to contact
  • Poor service
#998225

Teechip Hoodie Review

#1000566
1.0
Details
I purchases two hoodies, i recieved them but the print qaulity was extremely poor. I have tries calling customer support and email but i have gotten no responses for either. I would like to get my products replaced with better quality one. I would not recommend purchasing from this company.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Turnaround Time
Warranty
Website
Teechip - Simple Review #1484594149
1/1

Teechip Hoodie Review

#991939
I received my Hoodie - nice colour and size etc but lettering print is defective/ faded - can't see how to contact them as I can't find my order number ???
Comment
Show

Teechip Hoodie Review

#957120
I ordered a 2XL hoodie in navy. The back read, WE STAND FOR THE FLAG AND KNEEL FOR THE FALLEN. The O in For is completely smeared and the white residue from the O is on the sweatshirt. There was no receipt in my package. I would like a replacement hoodie. Thank you Jrzgirl17@aol.com Jane Hall
Comment
Show

Teechip Hoodie Review

#954072
4.3
Details
Bought a 3xl hoodie and a 3xl t-shirt from Teechip, and not only was the shipping fast (international shipping, too, to Norway), but the quality of both print and the clothes themselves seemed to be good. I have no reason to complain, and would not hesitate to recommend the company to others. So there.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Delivery Service
Price Affordability
Product or Service Quality
Turnaround Time
Website
TeeChip-horrible product and the worst customer service
I finally reached someone at TeeChip and they submitted a problem with my order. Amazing the day after I called I received the order but it was two weeks after Christmas. The hoodie is horrible. The ad shows a vibrant red Chevy emblem and what I got was a dull rust...
Read more
TeeChipRep
TeeChipRep
Teechip Verified Representative

Hello, sorry to hear of the frustration that you have experienced with your order.That is certainly not the level of service we strive to provide here at TeeChip.Please provid...

Anonymous
Anonymous

I wish I would have seen the reviews as well. I bought a hoodie for my mother and it's faded. Definitely not what they advertised on Facebook. Sad to think I spent $44 dollars...

1.0
Product
Teechip Hoodie
I didn't like
  • Product and customer service
#997826
It was only after I called my bank and complained that I heard something from Teechip. Just got my sweatshirts a few days ago and it was not as detailed as I believed it to be. I got a refund from my bank, but when I emailed and called, no response. I'm going to start...
Read more
Teechip Moody Air Force Base, Georgia
Product
Teechip Hoodie
#950663
I ordered and paid for 2hoodies and 2 t-shirts $134 ($170 after exchange rate) about a month and a half after ordering I received my package, it only had 1 hoodie in it, wrong colour and wrong size. I've filed 3 claims, sent multiple emails, tried calling multiple times, and have yet to get a response from them 3 months later. I strongly advise Against ordering from teechip...
Read more
1.2
Product
Teechip Hoodie
#946837
Ordered a hoodie yet got a sweatshirt with no colors like the picture showed 2weeks later bbb here i come to much for a crappy shirt oh and that was after my delivery date
Read more
Anonymous
***edArtist

It has been brought to my attention that Teechip is selling MY artwork without my permission. Yep. They are, in almost every conceivable way. I call them, cannot get through. ...

1.1
Product
Teechip Hoodie
#931792
I had ordered a hoodie When I got two email saying my order has shipped with two different order numbers I contacted them to please check on my order I had only ordered one hoodie.I got an email back stating it was to late the campaign had ended. The can't do...
Read more
TeeChipRep
TeeChipRep
Teechip Verified Representative

Hello,I am very sorry to hear of the frustration you have experienced with your order. Due to the fact that all items are printed to order, we do not offer returns or exchange...

1.0
Teechip Haddon Heights, New Jersey
Product
Teechip Hoodie
#928741

Teechip made good & I finally received a replacement June 2nd. Not impressed with the lack of tracking after a product reaches the destination's country as this could have located the first item (that went missing), therefore had to wait for another item to be...
Read more
2.8
Product
Teechip Hoodie
I liked
  • Got the item to me in the end
I didn't like
  • Delay in delivery - lost
#858189
Teechip - Hoodie Review from Baltimore, Maryland
I guarantee you will be disappointed in the quality of the product. The graphic is tiny compared to what they show on the sample.
Read more
TeeChipRep
TeeChipRep
Teechip Verified Representative

Hello,I apologize for the inconvenience this has caused. That is certainly not the TeeChip standard we strive to provide. Please send your name, your order number, and email ...

Product
Teechip Hoodie
#828291